Agnieszka Romanowska

Zawodowo Head of Marketing w Bethink, którego częścią jest Najprościej Mówiąc. Zawsze dąży do wyciągania wniosków w oparciu o szczegółową analizę danych, nawet jeśli wnioskiem miałoby być to, że dane są niepewne. 🙂 W dzieciństwie mol książkowy znany w lokalnych bibliotekach, we wcześniejszej młodości zadeklarowana podróżniczka w jak najdalsze zakątki świata, w późniejszej młodości pominęła kryzys wieku średniego i przeszła od razu do granny hobbies, z zapałem planując rabaty w ogrodzie.

Z dyplomem z kulturoznawstwa i architektury wnętrz. Fanka tajskiego Tom Yum’a, polskiego gzika, wina (tylko czerwonego) i dobroczynnego działania jogi. Lubi wszystkie kolory. Zgodnie z metodologią talentów Gallupa — z wyraźnie dominującą domeną myślenia strategicznego, co w robieniu niektórych rzeczy pomaga, a w innych przeszkadza, na przykład tych bez wyraźnego celu i sensu. Posiadaczka dość wyczulonego zmysłu estetycznego, co czasem jest błogosławieństwem, bo może sobie sama namalować obraz, a czasem przekleństwem, bo potrafi spędzić dziesiątki godzin na wyborze tych idealnych płytek do łazienki. 🙂