WSPÓŁPRACUJ Z NAJPROŚCIEJ MÓWIĄC!

Skontaktuj się z nami, jeśli edukacja i promocja zdrowia są dla Ciebie ważne, a także:

chcesz zrealizować film edukacyjny na temat zdrowia, np. o fizjologii, chorobie, diagnostyce czy leczeniu,
reprezentujesz firmę farmaceutyczną, która chciałaby podjąć z nami współpracę,
reprezentujesz gabinet/szpital i chcesz otrzymać dostęp do kursów dla swoich pacjentów,
reprezentujesz klinikę/szpital, w którym chcielibyście wyświetlać pacjentom filmy z kanału Najprościej Mówiąc,
reprezentujesz przedsiębiorstwo, które szuka rzetelnych rozwiązań edukacyjnych wspierających zdrowie pracowników,
jesteś lekarzem/lekarką i chcesz współtworzyć portal oraz wykorzystywać go w swojej pracy.

Jakie rodzaje współprac prowadzimy?

Realizacja filmu edukacyjnego na YouTube

Wspólnie z partnerem wybieramy temat odcinka. Następnie opracowujemy konspekt filmu przedstawiający listę zagadnień merytorycznych poruszanych w filmie oraz przyjętą konwencję. W kolejnym kroku opracowujemy scenariusz pokrywający się dokładnie z tym, co będzie później można zobaczyć na ekranie. Scenariusz opieramy na EBM (Evidence Based Medicine) i najnowszej wiedzy medycznej, zachowując pełny obiektywizm przekazu. Na końcu przystępujemy do produkcji filmowej, a jej efekt udostępniamy do wglądu naszemu partnerowi. Każdy etap jest akceptowany przez partnera. Zgodnie z Kodeksem Etyki Lekarskiej, a także obowiązującym prawem – nie reklamujemy żadnych wyrobów medycznych.

Publikacje w mediach społecznościowych

We współpracy z partnerem uzgadniamy zakres publikacji: rodzaj publikacji, ich liczbę, a także docelowe media społecznościowe, na których dokonamy publikacji. W kolejnym kroku opracowujemy harmonogram publikacji oraz treść merytoryczną (tekst, scenariusz). Następnie przystępujemy do realizacji. Każdy etap jest akceptowany przez partnera. Efekty współpracy w postaci statystyk przekazujemy partnerowi po zakończonej współpracy. Nasze publikacje opieramy na EBM (Evidence Based Medicine) i najnowszej wiedzy medycznej, zachowując pełny obiektywizm przekazu. Zgodnie z Kodeksem Etyki Lekarskiej, a także obowiązującym prawem – nie reklamujemy żadnych wyrobów medycznych.

Partnerstwo artykułu lub kursu na portalu Najprościej Mówiąc

Wspólnie z partnerem ustalamy tematykę kursu na portalu Najprościej Mówiąc oraz/lub towarzyszących mu artykułów. Określamy też czas trwania partnerstwa. Następnie przystępujemy do prac redakcyjnych nad kursem i towarzyszącymi mu artykułami, które trwają około 2–3 miesięcy. Artykuły i kursy opublikowane na naszej stronie przy współpracy z partnerami są odpowiednio oznaczane. Istnieje także możliwość partnerstwa artykułu bez udziału partnera przy tworzeniu kursu. Kurs jest objęty stałą opieką dydaktyczną lekarzy z zespołu Najprościej Mówiąc, którzy odpowiadają na pytania pacjentów. Istnieje możliwość, by przedstawiciel partnera również odpowiadał na ich pytania.

Wielokrotnie współpracowaliśmy z firmami farmaceutycznymi, instytucjami państwowymi, telewizjami i fundacjami pacjentów:

NOVARTIS
ROCHE
SERVIER

TAKEDA
GEDEON RICHTER
BOEHRINGER INGELHEIM

SANPROBI
ABBVIE
DR. MAX

IPSEN
TVN
POLSKA AGENCJA PRASOWA

Kursy dla pacjentów szpitali, klinik i gabinetów

Przygotowujemy kursy na zamówienie partnera, które może wykorzystywać do edukacji swoich pacjentów!

Spokojny i zaangażowany pacjent

Kurs zwiększa wiedzę pacjenta i jego świadomość o zdrowiu, chorobach czy badaniach. Wyedukowany pacjent jest bardziej zaangażowany w proces leczenia co przekłada się lepszą komunikację i sprawniejszy proces diagnostyczno-leczniczy.

Umocnienie wizerunku placówki medycznej

Jednostka lecznicza dbająca o edukację pacjentów i oferująca im kursy przygotowujące do badania, zwiększa wartość, której doświadcza pacjent w ramach kontaktu z daną jednostką i zwiększa jego zadowolenie. Korzysta na tym zarówno pacjent jak i lekarz.

Efektywniejsze wykorzystanie czasu lekarza

Przerobienie kursu odciąża lekarza z wielokrotnego odpowiadania pacjentowi na te same, podstawowe pytania i zwiększa czas, który lekarz może poświęcić na komunikacje – budowanie relacji z pacjentem, czy rozwiewanie specjalistycznych wątpliwości.

Poznaj opinie naszych partnerów!

Jakub Walczak – Dyrektor Marketingu Dr. Max sp. z o.o.

Nie mogę powiedzieć, byśmy byli mocno zaskoczeni jakością materiału, wykonaniem, esencją merytoryczną czy komunikacją – bo dokładnie takiej wysokiej jakości się spodziewaliśmy! Zaproponowaliśmy film o medycznej marihuanie. Jako partner tego odcinka mieliśmy wpływ na wiele elementów współpracy, ale to od Panów dostaliśmy gotowy plan, pomysły i sposoby realizacji, które od początku spełniały wszystkie nasze założenia. Byłem też spokojny o wyniki zasięgowe, ale nawet ja muszę przyznać, że nie doszacowałem efektów tej współpracy. Zasięgi oraz „response” filmu przerosły moje oczekiwania. Mam nadzieję, że nie była to ostatnia nasza współpraca, bo jej poziom był perfekcyjny. Tak właśnie powinny wyglądać wspólne działania z influencerami i youtuberami!

OBEJRZYJ FILM NA YOUTUBE

Anna Szarek – Director of Healthcare & Education Department, HumanSigns.pl

Proces realizacji materiału przebiegał bardzo profesjonalnie. Już podczas pierwszego spotkania online ustaliliśmy priorytetowe dla naszego Klienta kwestie, jak również wstępny zarys scenariusza. Co warto podkreślić, twórcy byli merytorycznie przygotowani – znali medyczne fakty dotyczące leczenia raka nerki, co sprawiło, że ustalenia przebiegły bardzo sprawnie. Przygotowany przez „Najprościej Mówiąc” scenariusz szczegółowy odcinka spotkał się z aprobatą Klienta, niemal bez żadnych poprawek. Nie tylko treść merytoryczna, ale także koncepcja kreatywna zostały ocenione bardzo wysoko. Serdecznie polecam współpracę z kanałem „Najprościej Mówiąc” ze względu na wiedzę merytoryczną twórców oraz kreatywne i profesjonalne podejście do projektu.

OBEJRZYJ FILM NA YOUTUBE

Andrzej Kryński – Account Manager, PRIMUM Public Relations

Produkcje Najprościej Mówiąc wyróżniają się nie tylko wyjątkową formą, ale również bardzo wysokim poziomem merytorycznym, kreatywnością, starannością i dbałością o najdrobniejsze szczegóły, na co szczególnie zwracają uwagę oraz co wielokrotnie podkreślają i doceniają eksperci kliniczni. Działania z tym niezwykłym duetem twórców podjęte w ramach projektu bezsprzecznie przyczyniają się do edukacji zdrowotnej Polaków oraz zwiększenia świadomości na temat poważnych schorzeń płuc, które wymagają konsultacji lekarskich. Pozostaję pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu i staranności w realizacji materiału na najwyższym merytorycznym poziomie, z pełną konsekwencją rekomendując współpracę z twórcami kanału „Najprościej Mówiąc”.

OBEJRZYJ FILM NA YOUTUBE

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy przekazujemy partnerowi scenariusz. Następnie w ciągu 3 tygodni realizujemy produkcję filmową i przekazujemy gotowy film. W przypadku każdej współpracy staramy się ustalać terminy indywidualnie – dopasowane zarówno do oczekiwań klienta, jak i naszych aktualnych możliwości produkcyjnych.

Oczywiście – przez wszystkie lata naszej edukacyjnej działalności zgromadziliśmy zaufane i zaangażowane grono widzów i obserwujących. Chętnie dzielimy się statystykami z każdym, kto chciałby podjąć z nami współpracę.

Prowadzący kanał YouTube Najprościej Mówiąc są praktykującymi lekarzami. Zgodnie z Kodeksem Etyki Lekarskiej, a także ustawą o wyrobach medycznych, nie reklamujemy produktów – tzn. nie rekomendujemy konkretnej nazwy handlowej czy nie pokazujemy produktu przed kamerą. Stałoby to też w opozycji do naszego obiektywnego przekazu edukacyjnego, o którego nieskazitelność dbamy. Chętnie wchodzimy we współpracę partnerskie, w których lokujemy partnerów w filmach, wspominając o inicjowanych przez nich kampaniach edukacyjnych czy akcjach społecznych. Jeśli masz wątpliwość, czy możemy zrealizować Twój pomysł – napisz do nas. :)

Rozważymy każdą współpracę związaną ze zdrowiem – jego promocją czy edukacją zdrowotną, dlatego zachęcamy do przesyłania swoich propozycji na adres e-mail: kontakt@najprosciejmowiac.pl

Zachęcamy do zapisu do naszego newslettera, za pomocą którego przekazujemy krótkie informacje na temat nadchodzących premier naszych filmów i nowych kursów e-learningowych, a także aktualnych promocji i wszelkich inicjatyw, których się obecnie podejmujemy. Możesz także do nas napisać wiadomość na kontakt@najprosciejmowiac.pl z prośbą o pozostanie w kontakcie – chętnie odezwiemy się do Ciebie z propozycją współpracy, gdy tylko nasze plany będą się pokrywać z profilem działalności, który reprezentujesz.